اتقان اسناد هویتی مردم ایران بسیار با اهمیت است ***مقام معظم رهبری*** ثبت احوال نوین، زمینه ساز توسعه پایدار ***** کارت ملی هوشمند، دروازه ورود به دولت الکترونیک

شما اینجا هستید

خانه

وظایف اداره ثبت احوال

وظایف ثبت احوال شهرستانها
1- ثبت واقعه ولادت و سدور شناسنامه برابر قوانین و مقررات.
2- ثبت واقعه وفات و صدور خلاصه رونوشت وفات.
3- ثبت واقعه ازدواج وطلاق و نقل تحولات در اسناد سجلی مربوطه.
4- انجام امور مربوط به تغییر نام و نام خانوادگی .
5- تشکیل هیئت های حل اختلاف و انجام امور مربوط به اختلاف سجلی.
6- دفاع از اسناد سجلی در مراجع قضائی برابر قوانین و مقررات .
7- اجرای احکام دادگاهها در اسناد سجلی برابر مقررات.
8- استخراج صور شمولین و واجب التعلیم و تهیه آمارهای مربوط.
9- تهیه آمار و وقلیع ثبت شده و جداول مربوط برابر سایر دستورالعملها در قالب فرمهای مربوط. 34- نظارت بر امور دفاتر رسمی ازدواج و طلاق از طریع کنترل اعلامیه های مربوطه.
10-  ارائه پیشنهاد در زمینه های سجلی ، اداری و مالی به واحد اداره کل.
11-  حفظ ارتباط مستمر با ادارات مستقر در محل در جهت رفع مشکلات جاری با هماهنگی اداره کل.
12-  همکاری و هماهنگل در نصب و راه اندازی سیستم یا ترمینالهای اداره متبوع.
13-  همکاری در پیاده کردن و نگهداری نرم افزارهای سیستم و بهره برداری ازآنها.
14- تهیه گزارشات ضروری و دوره ای از پیشرفت فعالیتها.
15- رفع اشکال احتمالی اداره متبوع در زمان بهره برداری از سیستم .
16- هماهنگی در زمینه آموزش های لازم جهت ارتقاء کارایی پرسنل.
17- نظارت و کنترل بر انجام فعالیت های اپراتوری سجلی و متصدیان کنترل.
18-.برنامه ریزی عملیات سیستم جمع آوری اطلاعات در چهار چوب برنامه کلی تنظیم شده.
19- انجام سایر امور مربوطه.
 

دسترسی سریع

لینکهای مهم

نظرسنجی

نظر شما درباره پايگاه اطلاع رسانی ثبت احوال شهرستان قزوین چيست؟

ورود کاربر

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.